BEAPHAR X KEEP IT REAL MARKETING

Hart voor mens en dier

Opvallende content

Wij maken vooraf een draaiboek voor opvallende beelden.

(H)echte samenwerking

Samen met het Beaphar team hebben we een stijl en uitstraling uitgewerkt.

Voor ieder platform

De beelden zijn voor de offline- en online campagnes geschikt.

BEAPHAR

"Wij zijn een familiebedrijf dat veel waarde hecht aan haar werknemers. Dit was dan ook belangrijk om tijdens de shoot naar voren te laten komen."

Het probleem van Beaphar


Beaphar is onder de dierenliefhebbers, zowel nationaals als internationaal, een enorm bekend en geliefd merk. Alleen ondanks de populariteit viel er nog veel winst te halen op de werving van nieuw personeel. Nog maar weinig mensen weten hoe warm en fijn bedrijf het is. Die sfeer moest ook bij de campagne uiting naar voren komen.   

Passend beeldmateriaal bij vacatures

Beeldmateriaal voor hun nieuwe vacatures waarin je gelijk de sfeer van het bedrijf voelt. Dat was onze opdracht. Wij kozen een geschikte datum, besproken de shootdag tijdens een aantal meetings en gingen van start.

Deze bedrijven kozen ervoor to keep it real

Sta jij ook straks tussen deze lijst?

Wij horen graag waar jij nu tegenaan loopt!