DB MAKELAARS
"Vroeger liepen mensen spontaan binnen. Nu zien we dat veel aanvragen online komen. Daarom moet de content hier gelijk aanspreken. Instagram is nu, wat de etalage vroeger was."
De uitdaging van de makelaar uit Bergschenhoek
Steeds meer mensen gebruiken Instagram. Zo ook in de wereld van vastgoed en makelaardij. Maar hoe zorg je dat Instagram de vertrouwde etalage kan vervangen? Door authentieke content. Alleen dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Daarom werden wij ingeschakeld.
Social media voor makelaars
Social media content voor makelaars is meer dan het posten van woningen die te koop zijn of verkocht worden. Mensen willen zien wie de gezichten achter het bedrijf zijn. Met een ijzersterke, creatieve strategie, maandelijkse contentmomenten en een open mind zorgen wij dat er werkende content wordt geleverd. En daar hoeft het DB team bijna niets voor te doen.
COOKBOOK 101
De makelaar van nu en van morgen.
Met specifieke contentpijlers en maandelijks nieuwe reels bereikt DB Makelaars iedere maand minimaal 25.000 mensen binnen hun doelgroep.
Deze bedrijven kozen ervoor to keep it real