TikTok in de haven

Met de Maritime & Mainport Profielwerkstukkenwedstrijd heb je als middelbare scholier de kans om een enorm geldbedrag te winnen, op de voorwaarde dat jouw profielwerkstuk betrekking heeft op de maritime sector. De maritime sector biedt volop kansen, maar kampt met een tekort aan personeel. Om hier verandering in te brengen, heeft Watertalent in samenwerking met EIC Mainport Rotterdam deze wedstrijd gelanceerd om jongeren aan te moedigen zich te verdiepen in deze boeiende sector.

Hoewel Watertalent al actief was op Facebook en Instagram, zochten ze naar manieren om de jongere doelgroep nog beter te bereiken. En daar kwamen wij in beeld. Om de actie te promoten, hebben we TikTok en influencers ingezet.

Influencer Marketing

Om de doelgroep van de Profielwerkstukkenwedstrijd te bereiken, hebben we twee belangrijke dingen gedaan op TikTok:

1. Een advertentie geplaatst om de wedstrijd onder de aandacht te brengen.

2. Influencers ingezet om het bereik te vergroten.

Dankzij ons uitgebreide netwerk van influencers en agencies hebben we succes geboekt! Met onze campagne hebben we maar liefst 453.434 mensen weten te bereiken, en daarmee jongeren gestimuleerd om deel te nemen aan deze spannende wedstrijd.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *